poniedziałek, 27 stycznia 2014

Prolog

 Po odejściu bliskiej nam osoby czujemy pustkę.  W naszej klatce piersiowej odczuwamy niewyobrażalny ból, który z każdą możliwą chwilą narasta, gdy myślimy o straconej nam osobie. Gorzkie łzy rozpaczy, leją się po rozgrzanych policzkach, mocząc ulubioną koszulkę, która po tym zdarzeniu staję się masą przykrych wspomnień. Chwila bezradności jest najgorszą z możliwych rzeczy. Myśląc o tym, że popełniłeś jakiś najmniejszy błąd w waszej znajomości, przyprawia cię o kolejną dawkę histerii. Zawsze powtarzałeś: to jest przyjaźń na całe życie i nic nie może tego zepsuć. Uzupełniamy się w każdym calu, więc nic nie może nas rozdzielić. Wystarczy kilka nieodpowiednich zdań wymienionych przez was, by wszystko mogło runąć. Dosłownie. Zadręczasz się myśląc, jak by było bez tej kłótni. Czy dalej bylibyście przyjaciółmi na całe życie? Śmialibyście się z rzeczy, tylko dla was zabawnych, a wszyscy patrzyliby, myśląc, że macie nie po kolei w głowach? Robilibyście dalej sobie na zmianę kanapki do szkoły? Dalej bieglibyście ze szkoły szybko do domu, byleby móc dłużej spędzić razem czas? Pytając siebie w myślach, sam sobie sprawiasz ból, który z trudem udaję ci się opanować. Czujesz jakbyś totalnie ze świrował. Co poniekąd jest racją, bo odbiło Ci na jego punkcie. Tęsknisz za tym szczęściem, które cię ogarniało, gdy po prostu był. Cieszyłeś się jak głupi, mogąc spędzić z nim dzień. A teraz? Widzisz go w telewizji, w radiu, w gazetach.  Patrzysz i nie dowierzasz temu jak się zmienił. Z chudego chłopaka zrobił się przystojny, wysportowany, wytatuowany mężczyzna. Jednak widzisz te same oczy, ten sam uśmiech i myślisz, że może nadal jest taki sam? Wyzywasz się od osób naiwnych, żałosnych, bo przecież sława niszczy człowieka. Ludzie mówią, żebyś zamknął ten rozdział w swoim życiu, bo on dawno o tobie zapomniał. A ty? Uparcie twierdzisz, że już go nie wspominasz, krzywdząc siebie. Nie ma nic gorszego od oszukiwania własnej podświadomości. A on? Mówią, że zapomniał. Ma nowych przyjaciół, ludzie kochają go na całym świecie. Życie niczym z bajki. A ciebie? Jedynie rodzina, przyjaciółka i twój pracodawca. Kto by nie chciał być sławny i bogaty? Nie kłamiąc, znam taką osobę. Ja – Shannon Wright, mogę wykrzyczeć , że nie cierpię sławnych osób. 
________________________________________________________________________
Witam wszystkich serdecznie. :) 
Jest to moje pierwsze opowiadanie, więc mam nadzieję, że ocenicie je szczerze. Jeżeli ktoś chciałby być informowany o rozdziałach, to napisz swoją nazwę tt w komentarzu. :)

19 komentarzy:

  1. Bardzo fajny prolog :) Lubie prologi obrazujące sytuacje, a jednak zostawiające nas w ciekawości i niewiedzy. Ten należał do lepszych, jakie przeczytałam (a czytam sporo :)) Pisz dalej, zobaczymy co będzie, ja z chęcią będę czytać. Najbardziej podobało mi się ostatnie zdanie, jakoś utkwiło mi w głowie :D Super!
    Będziesz mnie informować? :) @cuddlemelouehh

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie! : 3 Jakbyś mogła poinformuj mnie o nowym rozdziale :)

    @guma_balonowa_x

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, krótki, ale treściwy taki jak powinien być prolog. Już po pierwszym poście widać, że masz świetną wyobraźnie i co najważniejsze umiesz zobrazować wszystko czytelnikom. Współczuje głównej bohaterce, nie wiem jak to jest być w takiej sytuacji, ale musi bardzo cierpieć.
    Z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział.

    Twoja @HahahahaHazza z blogu http://little-shy-ariel-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, że mówiłam ci to jakieś 2645465 razy, ale co tam.
    To jest cudowne i w ogóle najlepsze ♥
    Czekam na kolejny rozdział.
    ~ @BTRakamyworld ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawie. Proszę informuj mnie o nextach : ) / @polishfanof_1D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się genialnie :) Prolog bardzo tajemniczy, super napisany. Już widzę że będzie to blog którego będę często odwiedzać xx
    Jeśli możesz informuj mnie na tt :)
    Życzę ci weny i gorąco całuje <3 /@justin_ma_swag

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. zapowiada się ciekawie i mam nadzieję, że wena ci do pisze, a opowiadanie rozwinie się w ciekawym kierunku :) x
    @iIysmddl

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada sie bardzo ciekawie :) Mam nadzieje , że już niedługo pojawi sie rozdział x

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy prolog! : )
    Czekam na rozdział ♥ @Maddie1D1D1D

    OdpowiedzUsuń
  11. Juz nie moge sie doczekać kolejnego rozdziału :) zapowiada sie bardzo ciekawie i mam ochotę juz czytać dalsze rozdziały xx
    Mozesz mnie informować o nowych rozdzialach?
    @my_five_dreams

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny prolog :) Już nie mogę doczekać się rozdziału !!!
    Mogę prosić o informowanie mnie o rozdziałach ?!
    Byłabym wdzięczna :)
    @Sylwiaaa98

    OdpowiedzUsuń
  13. Ok, ok :) Chciałam to skomentować wczoraj, ale nie dałam rady :( Na szczęście już jestem!
    Dziewczyno i ty piszesz, że to ja dobrze piszę? :O Mam przy tobie niezłe kompleksy! Chciałabym potrafić pisać tak dobrze!
    Na koniec oceniam szczerze, tak jak prosisz - to jest świetne i już jestem zakochana <3
    Nie mogę doczekać się następnego rozdziału! *.*

    + dziękuję za komentarz u mnie xx

    OdpowiedzUsuń
  14. naprawdę ciekawy! zapowiada się ciekawie x
    @malikmybadboy :)
    ps. weny życzę, kochanie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy i przejrzysty prolog :)
    @xAgata_Sz

    OdpowiedzUsuń
  16. Zajebisty *-* Chcę już czytać kolejne rozdziały - @69Directionner

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem zachwycona tym opowiadaniem,co prawda narazie jest tylko prolog i 1 rozdział ale już jestem w nim zakochana <3

    Pozdrawiam @_trolus_ :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się, czekam na więcej!
    Zapraszam do siebie!

    http://kochajac-potwora.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K